Support

Dine support-muligheder

Instrulog A/S tilbyder forskellige former for support. Dette gør vi for at kunne tilpasse alle vores forskellige brugere og sørge for at man får den support man har brug for. Har du specifikke ønsker hører vi gerne fra dig.

Vi kan som udgangspunkt tilbyde 7 forskellige former for support:

 

Telefon support - Vores telefon er åben mandag til torsdag fra 08:00 til 14:00, samt fredag fra 08:00 til 13:00. Telefon support er generelt gratis, med mindre andet oplyses.

 

E-mail support - Vores e-mail adresser er åbne 24/7. Vi svarer som regel senest den efterfølgende hverdag. For support kan du skrive til support@instrulog.dk og for de mere gængse spørgsmål kan info@instrulog.dk anbefales. Du kan også skrive direkte til os - se her.

 

Skype support - Find Instrulog.dk via Skype og ring eller chat med os når vi er online! Normale onlinetider er mandag til torsdag fra 08:00 til 14:00, samt fredag fra 08:00 til 13:00, men er vi online, er du velkommen. Skype support er generelt gratis, med mindre andet oplyses.

 

TeamViewer support - Support via fjernstyringsprogrammet TeamViewer afregnes generelt pr. halve time og skal foregå pr. aftale. Ved forespørgsel kan vi give et overslag på den forventede support-tid. Download TeamViewer her.

 

Tandem support - Er du JAWS bruger har du mulighed for at få hjælp via det indbyggede Tandem-modul i JAWS 10.0 og fremad. Samme princip som ved TeamViewer, samme enkelthed.


Konsulent assistance - Vi kan tilbyde konsulent assistance i hele landet. Vi udfører alt fra undervisning til reparationer ude, så vidt det er muligt. Som hovedregel afregnes der pr. halve time. Ring gerne og hør om vores muligheder.

 

Mød os - Du har også muligheden for at komme ud til os med reparationer eller for at få undervisning i vores produkter. Alt efter situationen vil der også her afregnes pr. halv time. Som udgangspunkt er man altid velkommen til at komme ud og få en demonstration. Ring venligst i forvejen.